Toimi­tusehdot

Toimi­tusehdot

Smile­Power Oy:n (Y-tunnus 2761496-9) aputoi­mi­nimi SmileSpa, jäljem­pänä myyjä, myy tuot­teita. Pidä­tämme oikeuden toimi­tuseh­tojen ja hintojen muutok­siin. Tuot­teiden hinnat eivät sisällä arvo­li­sä­veroa (alv), sillä lahja­kortit ovat alvit­tomia tuot­teita.

Myyjän yhteys­tiedot

Sähkö­posti: info@smilespa.fi
Puhelin: 010 4399 599
Postio­soite: Suvan­to­katu 1 C 55, 33100 Tampere

Tilaa­minen

Tilat­tavat tuot­teet vali­taan koti­si­vuilla lisää­mällä ne ostos­ko­riin. Tilaus lähe­te­tään maksa­malla ostos­korin sisältö myyjän kassa­toi­min­nossa. Tehdes­säsi tilauksen hyväksyt nämä toimi­tusehdot, tuot­teiden hinnat sekä toimi­tus­kulut. Mikäli tilaus­het­kellä anne­taan sähkö­pos­tio­soite, tilauk­sesta lähe­te­tään tilaus­vah­vistus sähkö­pos­titse. Tilaus­vah­vis­tuk­sesta ilme­nevät tilatut tuot­teet sekä hinta.

Maksa­minen

Myyjän maksu­vä­lit­tä­jänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, Y-tunnus 2486559-4), joka on rekis­te­röity Finans­si­val­vonnan yllä­pi­tä­mään maksu­lai­tos­re­kis­te­riin. Maksa­mi­seen siir­ry­tään Bamboran verk­ko­pal­velun kautta ja tiliot­teella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut myyjälle. Maksa­minen on turval­lista, sillä kaikki maksu­ta­pah­tumaa koskevat tiedot väli­te­tään salattua yhteyttä käyt­täen niin, ettei kukaan ulko­puo­linen taho näe maksu­ta­pah­tuman tietoja.

Kauppa syntyy myyjän asiak­kaan ja myyjän välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kaup­paan liit­tyvät velvoit­teet.

Lue lisää Bambo­rasta: https://​www.bambora.com

Maksu­tavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verk­ko­pank­ki­tun­nuk­silla, lompa­kolla, maksu­kor­teilla (credit/​debit), laskulla tai osamak­sulla. Käytet­tä­vissä ovat seuraavat maksu­tavat: Osuus­pankki, Nordea, Danske Bank, Oma Sääs­tö­pankki, Sääs­tö­pankki, Aktia, Paikal­li­so­suus­pankit, S-Pankki, Handels­banken, Ålands­banken, Mobi­lePay, Master­pass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yrityk­selle.

Mobi­lePay: Voit maksaa Mobi­lePay-lompa­kol­lasi, mikäli olet sallinut verk­ko­kau­poissa maksa­misen sovel­luksen asetuk­sista. Mobi­lePay-lompa­kolla suori­tetut maksut veloi­te­taan lompak­koon liite­tyltä maksu­kor­tilta. Mikäli maksun veloit­ta­minen maksu­kor­tilta epäon­nistuu, Mobi­lePay-lompa­kolla maksa­minen ei ole mahdol­lista verk­ko­kau­passa.

Pivo: Käyt­tö­ehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://​pivo.fi/​kayt­toehdot/​pivon-kayt­toehdot/

Jousto Lasku ja osamaksu on koti­mainen palvelu, jolla teet ostok­sesi nopeasti ja turval­li­sesti. Jousto on tarkoi­tettu yksi­tyis­hen­ki­löille, jotka ovat hoita­neet raha-asiansa moit­teet­to­masti. Jous­tolla saat 30 vuoro­kautta koro­tonta ja kulu­tonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen koko­naan vai osissa. Osamak­sulla voit maksaa ostok­sesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/​kk. Jousto osamaksun kustan­nukset ovat 3,90 eur/​kk ja 19,90 %:n luot­to­korko. Voit maksaa Jous­tolla 30–3000 euron ostoksia. Luoton­myön­tä­jänä toimii Aura­joki Nordic Oy. Lue lisää Jous­tosta osoit­teessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksu­pal­velun yhteys­tiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähkö­posti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9–17)
Postio­soite: Laser­katu 6, 53850 Lappeen­ranta

Toimitus

Kun toimi­tus­ta­vaksi on valittu “Toimitus sähkö­pos­tiin” tai “Tulosta itse”, saa myyjän asiakas tilauk­sensa välit­tö­mästi tilauk­seen kirjat­tuun sähkö­pos­tiin. Kun toimi­tus­ta­vaksi on valittu “Toimitus postitse”, myyjä postittaa asiak­kaan tilauksen seuraa­vana aukio­lo­päi­vänä.

Mikäli tilaus on kadonnut tai vioit­tunut toimi­tuksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipy­mättä, mutta kuitenkin 14 vuoro­kauden kuluessa myyjälle. Toimi­tuk­sessa vioit­tu­neista pake­teista tulee viipy­mättä ilmoittaa toimi­tuk­sesta vastan­neelle yhtiölle.

Palau­tukset

Asiak­kaalla on kulut­ta­jan­suo­ja­lain mukainen 14 vuoro­kauden vaihto- ja palau­tusoi­keus. Asiak­kaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuot­teet. Halu­tes­sasi palauttaa tai vaihtaa tuot­teita, ota ensin yhteyttä myyjään ja kysy palau­tus­oh­jeita. Liitäthän palau­tuk­seen mukaan nimesi, yhteys­tie­tosi sekä tili­nu­me­rosi mahdol­lista maksun­pa­lau­tusta varten.

Tilauksen peruut­ta­minen, virhe­vastuu ja rekla­maa­tiot

Ennen tilauksen toimi­tusta tilauksen voi peruuttaa kirjal­li­sella ilmoi­tuk­sella sähkö­pos­titse.

Myyjällä on laki­sää­teinen virhe­vastuu myydyistä tuot­teista. Rekla­maa­tio­ta­pauk­sissa pyydämme olemaan yhtey­dessä asia­kas­pal­ve­luumme. Kulut­ta­jalla on oikeus viedä mahdol­liset riita­ti­lan­teet kulut­ta­ja­rii­ta­lau­ta­kunnan ratkais­ta­vaksi.